TeleService
Met onze dienst SMC TeleService bent u 24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar bereikbaar. Wij beantwoorden uw inkomende berichten op momenten dat u hier niet zelf toe in de gelegenheid bent. Buiten openingstijden, tijdens vakanties, piekmomenten of onderbezetting loopt u geen gesprek, storingsmelding of bestelling meer mis!
TeleService dienstverlening
TeleService vervangt uw receptie of helpdesk. Wij verwerken de berichten, storingen en bestellingen die telefonisch, per e-mail, sms of whatsapp bij u binnenkomen. Daarnaast beheren we uw agenda, bieden we eerstelijns support via webchat en in geval van calamiteiten kunnen we zelfs uw social media bijhouden! Alle klantcontacten verlopen uiteraard geheel volgens uw wensen.
Een andere taak die onze medewerkers graag voor u uitvoeren is het verwerken van automatisch gegenereerde meldingen, bijvoorbeeld van gebouwbeheersystemen.
Rapportage
Na afhandeling van een melding ontvangt u een rapport. Maandelijks krijgt u een totaaloverzicht van de gesprekken of meldingen die er zijn geweest. In overleg maken wij desgewenst een rapportage op maat.
Voordelen van SMC TeleService
- Altijd bereikbaar, op ieder gewenst moment
- Script volgens eigen wensen
- Snelle aanpassingen in script mogelijk
- Storingen melden per telefoon, email, sms of whatsapp
- Agendabeheer
- Eerstelijns support via webchat
- Uitgebreide rapportage mogelijkheden
- Beheer social media tijdens calamiteiten
- Besparing op personeelskosten
SMC TeleService is zeer geschikt voor
- Gemeenten
- Woningbouwverenigingen
- Ontstoppingsbedrijven
- Technische installatiebedrijven
- Uitvaartcentra
- Enzovoorts
Wilt u meer informatie, vul dan het formulier in en wij nemen contact met u op of vraag vrijblijvend een offerte aan.